Nasza firma świadczy kompleksowe usługi w zakresie wdrażania oprogramowania wspomagającego sprzedaż w firmach zajmujących się sprzedażą w punktach stacjonarnych i przez internet (sklepy internetowe, portale aukcyjne). Zajmujemy się również wdrażaniem oprogramowania dla księgowości - Rewizor GT.
Sklep internetowy flowSTORE oraz Subiekt GT to kompleksowe rozwiązanie usprawniające procesy biznesowe w Twojej firmie.
Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.
Najważniejsze cechy oprogramowania Subiekt GT:
- pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
 - prowadzenie kartoteki kontrahentów, obejmującej również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami;
 - prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe);
 - pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
 - obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
 - obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi;
 - rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.);
 - pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych;
 - wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów;
 - rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych);
 - pełna integracja z systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.
 
Zajmujemy się tworzeniem aplikacji rozszerzających możliwości oprogramowania Subiekt GT. Przykładowe rozwiązania:
- wydruki dodatkowego numeru faktury w formie kodu kreskowego
 - dowolne zestawienia dedykowane
 - narzędzia automatyzujące czynności (np. automatyczne dodawanie wpłat i wypłat z wyciągów bankowych)
 - automatyczne generowanie faktur okresowych (np. abonament miesięczny za usługi)
 - import kontrahentów, towarów, dokumentów, cenników
 - eksport dokumentów dla innych programów
 
Poszukujesz kompleksowej obsługi, szukasz niestandardowych rozwiązań, chcesz usprawnić pracę w firmie - skontaktuj się z nami.
	                    	