Google jako światowy potentat na rynku usług internetowych jest znany wszystkim za sprawą takich usług jak Gmail, czy serwisy Google Maps i Google Earth, przeglądarki Google Chrome oraz systemu operacyjnego Android. Jednak największymi i najbardziej dochodowymi produktami są wyszukiwarka Google oraz serwisy reklamowe AdSense i AdWords. Jest to usługa wyświetlania reklam dopasowanych do zapytania w wyszukiwarce Google. Reklamy są rozliczane na zasadzie płatności od kliknięcia w link.


Jak to działa?

Obecnie wyróżniane są dwa główne sposoby tworzenia linku sponsorowanego AdWords:

  • Poprzez wybór słów kluczowych, na które będzie się wyświetlała reklama AdWords. Korzystanie z tej metody wymaga niejako przewidzenia jakie frazy wpisze potencjalny klient szukający naszej strony internetowej. I tak np. jeśli nasza firma zajmuje się sprzedażą czy naprawą samochodów a jej siedziba znajduje się w warszawie jednym ze słów kluczowych mogła by być fraza "salon samochodowy warszawa" lub "mechanik samochodowy".
  • Poprzez wybór witryn internetowych, na których wyświetlana będzie reklama AdWords. Ta funkcja pozwala nam na ustalenie do jakiej grupy odbiorców chcemy trafić. Dajmy na to nasza wcześniej już wspomniana firma świadcząca usługi w zakresie motoryzacji chce trafić do jak najszerszego grona osób na co dzień interesujących się motoryzacją. W takiej sytuacji rozsądnym wyjściem będzie ustawienie naszej reklamy na wyświetlanie w serwisach dotyczących motoryzacji.

 

Korzyści:

Nasze doświadczenie w dziedzinie przygotowania i administrowania kampaniami Google AdWords przełoży się w sposób widoczny na ilość wyświetleń Państwa strony internetowej przez użytkowników.
Odpowiednie pokierowanie Google AdWords daje 100% pewności iż do naszej oferty dotrą wyłącznie klienci nią zainteresowani.
Dzięki kliknięciu w link potencjalny klient może dostać się bezpośrednio do oferowanego przez państwa produktu czy usługi, którymi jest zainteresowany.
Budżet przeznaczony na kampanie zawsze zależy od Twoich możliwości finansowych.
Masz pełną kontrole nad wydatkami i pewność, że Twoje pieniądze zostaną wykorzystane w sposób przynoszący jak najbardziej widoczny efekt.
Możliwość dotarcia do największej grupy osób korzystających z największego obecnie medium jakim jest internet w godzinach w, których korzystają oni z internetu najintensywniej.
Możliwość monitorowania kampanii na każdym kroku oraz systematyczne oceniania skuteczności słów kluczowych pozwala udoskonalać przebieg kampanii reklamowej w taki sposób by w czasie emisji kampania przynosiła możliwie największe zyski.


Zaufaj naszemu doświadczeniu

Prowadzenie kampanii AdWords wymaga olbrzymiej wiedzy z zakresu stosowania narzędzi takich jak Google Analytics czy panel zarządzania usługą AdWords. Aby nasz klient mógł mieć świadomość właściwie zainwestowanych pieniędzy dokładamy wszelkich starań względem optymalizacji słów kluczowych, grup odbiorców oraz zapewniamy fachowe doradztwo w tym zakresie.
Jeśli twierdzisz, że nie stać Cię na tracenie tak szerokiego grona potencjalnych klientów jakim są odbiorcy internetu i chciałbyś trafić do nich w sposób możliwie najbardziej efektywny skontaktuj się z nami już teraz.