Wraz ze wzrostem sprzedaży, rośnie liczba pracy niezbędnej do realizacji zamówień przez klientów. Typowe zadania towarzyszące codziennej obsłudze klientów to między innymi wystawianie faktur i paragonów, informowanie klientów o statusach zamówień, księgowanie wpłat od klientów wypełnianie druków pocztowych, generowanie listów przewozowych oraz składanie zamówień u dostawców. Zapanowanie nad tym wszystkim jest nie lada wyzwaniem nawet już przy kilkudziesięciu zamówieniach dziennie, które często mają inne źródła. W celu przyspieszenia obsługi zamówień oraz polepszenia jej jakości opracowaliśmy system flowTRADE.


Oprogramowanie flowTRADE jest rozbudowanym centrum obsługi zamówień. Znajdziesz w nim informacje o wszystkich zamówieniach niezależnie od ich źródła. System obsługuje nieograniczoną ilość źródeł zamówień (dowolna ilość sklepów internetowych, dowolna ilość kont allegro czy ebay). FlowTrade jest oprogramowaniem typu serwer klient. Oznacza to, że w jednym momencie nad zamówieniami może pracować wiele osób.

Oprogramowanie jest w pełni kompatybilne z systemem flowSTORE, ale może działać z każdym sklepem internetowym.

Następujące operacje są wykonywane automatycznie:

  • pobieranie zamówień z dowolnej ilości źródeł
  • importowanie wpłat z wyciągów bankowych i przypisywanie ich do zamówień
  • wystawianie faktur lub paragonów (w połączeniu z oprogramowaniem Subiekt GT)
  • aktualizowanie stanów i cen produktów w sklepie internetowym w oparciu o oprogramowanie magazynowe
  • generowanie listów przewozowych
  • automatyczne zmiany statusów zamówień oraz informowanie klientów o aktualnym statusie
  • generowanie listy brakujących towarów
  • informowanie klientów o numerze przesyłki
  • import wpłat z PayU, PayPal, DotPay i innych dostawców usług płatności internetowych
  • informowanie klientów o zmianach statusów
  • generowanie pliku przelewów wychodzących do klientów (zwroty) na podstawie zamówień, plik może być wczytany do systemu bankowego


Inne ważne cechy oprogramowania:

  • rozbudowane filtry umożliwiające szybkie znalezienie dowolnego zamówienia
  • moduł kontrolujący poprawność pakowania na podstawie kodów kreskowych towarów
  • pełne informacje na temat danego zamówienia (dane kontrahenta, produkty w zamówieniu, płatności, numer wysyłki, dane kontaktowe)
  • łatwa edycja zamówień
  • masowe operacje na wybranych zamówieniach
  • ostrzeżenia i oznakowanie zamówień o konkretnych parametrach (np. oznaczanie zamówień, w których brakuje produktów w magazynie)
  • możliwość wysłania wiadomości do klienta bezpośrednio z flowTRADE
  • uwagi wewnętrzne do zamówień
  • możliwość łatwego i szybkiego dodawania zamówień telefonicznych i składanych osobiście
  • pełna integracja z oprogramowaniem Subiekt GT (istnieje możliwość zintegrowania flowTRADE z dowolnym oprogramowaniem)
  • wewnętrzne statusy zamówień, które nie są widoczne dla klientów (np. brak towaru, wstrzymane)